1 2 0 0 0 26.02.2020Agencja KHS realizuje projekt Strefy Aktywności dla firmy TarczyńskiPo zeszłorocznym sukcesie akcji Lato agencja KHS przystąpiła do produkcji zimowej odsłony eventu dla firmy Tarczyński. W Zakopanem, w myśl kontynuacji promocji zdrowego trybu życia, powstała Stefa Aktywności – połączenie jedzenia i dobrej zabawy.
1 1 0 0 0 26.02.2020Batonik to nie broń. Ruszyła kampania Courageous Conversation Global FoundationOrganizacja Courageous Conversation Global Foundation działająca na rzecz równości ras i promowania zrozumienia między rasami przygotowała spot „Not a Gun”. Zwraca w nim uwagę, że nieuzbrojeni czarnoskórzy mężczyźni są trzykrotnie częściej zabijani przez policję niż biali ludzie.
0 1 0 0 0 26.02.2020Wojewoda mazowiecki unieważnił warszawską uchwałę krajobrazowąKonstanty Radziwiłł, wojewoda mazowiecki, uchylił w całości warszawską uchwałę krajobrazową. Została ona przyjęta 16 stycznia przez radę m.st. Warszawy.
1 5 0 0 0 25.02.2020Gwiazdy TVN śpiewają piosenkę Kabaretu Starszych PanówTVN zaprezentował wiosenną ramówkę. W spocie wizerunkowym gwiazdy stacji śpiewają piosenkę „Inwokacja” Kabaretu Starszych Panów.
1 1 0 0 1 25.02.2020Nike składa hołd Kobe’emu BryantowiMarka Nike oddała hołd tragicznie zmarłemu mistrzowi koszykówki, Kobe’emu Bryantowi. Krótki film opublikowano w dniu pogrzebu sportowca.
0 1 0 0 0 25.02.2020Orange Polska kontynuuje współpracę z They.plOrange Polska przedłuża współpracę z agencją They.pl. Obejmuje ona kompleksowe działania z zakresu content marketingu w 2020 r.
1 1 0 0 0 25.02.2020Gwiazda „Seksu w wielkim mieście” recytuje manifest kobietMagazyn „Girls, Girls, Girls” przygotował wideo zatytułowane „Bądź damą, mówili”. Cynthia Nixon – gwiazda serialu „Seks w wielkim mieście” – recytuje w nim manifest kobiet autorstwa Camille Rainville.
0 1 0 0 0 25.02.2020Inea znów wybrała ZenithFirma telekomunikacyjna Inea rozstrzygnęła przetarg mediowy. Ponownie wybrała agencję Zenith (Publicis Groupe).
0 1 0 0 0 25.02.2020Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych. Badanie ARC Rynek i OpiniaOferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona. Dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy, jest prosta: obiekt musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 25.02.2020Kobiecy sport najsilniejszym trendem w 2020 r. E-sport, zakłady sportowe, 5G – Deloitte sprawdza, co wpłynie na sportowy biznesW 2019 r. oczy kibiców wiele razy były skierowane na sport w wydaniu kobiet. Telewizyjne relacje z mistrzostw świata kobiet w piłce nożnej oglądał rekordowy miliard widzów. Pojawiło się wiele młodych gwiazd, a dojrzali sportowcy, tacy jak Serena Williams, nadal byli inspiracją dla wielu osób. Jak stwierdza w raporcie „2020 Sports industry outlook” Deloitte, biznes zaczął postrzegać zawodowy sport kobiet jako potężną platformę różnorodności, integracji i szans na zysk.