Coca-Cola i Natasha Lyonne zachęcają, żebyśmy byli bardziej otwarci - Marketing przy Kawie
Coca-Cola i Natasha Lyonne zachęcają, żebyśmy byli bardziej otwarci
  • 1
  • 1
27.02.2020

Coca-Cola i Natasha Lyonne zachęcają, żebyśmy byli bardziej otwarci

Coca-Cola rozpoczęła kampanię, w której zachęca do otwartości na drugiego człowieka i zaprzestania sporów. W reklamie wystąpiła Natasha Lyonne, znana m.in. z serialu „Orange Is the New Black”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2020

26 lutego 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2020

Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?

Jedna godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. To o 36 minut mniej, niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające. Jakie są tego konsekwencje? Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.