Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało własną akcję z odtwarzaniem obrazów
  • 2
  • 38
8.04.2020

Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało własną akcję z odtwarzaniem obrazów

Muzeum Narodowe w Warszawie zainicjowało polską odsłonę akcji, w ramach której miłośnicy sztuki odtwarzają słynne obrazy z dostępnych w domu przedmiotów. Najciekawsze pomysły publikowane są na facebookowym profilu instytucji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych

IAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.