Wizerunek lekarza (nad)używany w reklamachWizerunek lekarza (nad)używany w reklamachWizerunek lekarza (nad)używany w reklamachWizerunek lekarza (nad)używany w reklamach
Przykłady reklam z wizerunkiem lekarza, eksperta lub specjalisty można mnożyć (fot. Pixabay)

Wizerunek lekarza (nad)używany w reklamach

Wizerunek lekarza (nad)używany w reklamach
Aneta Drożdżyńska

Aneta Drożdżyńska

-

junior account executive, HealthThink Public Relations

Aneta Drożdżyńska

Aneta Drożdżyńska

junior account executive
HealthThink Public Relations

Oszukują, nadużywają zaufania konsumentów, wprowadzają w błąd. Mowa o reklamach produktów leczniczych, które wykorzystują wizerunek lekarzy, specjalistów i naukowców, by przekonać konsumentów do zakupów. Czy rzeczywiście lek, którego działanie opisuje nam człowiek w kitlu, jest lepszy od pozostałych?

Jak często kupujemy w aptece tabletki, które polecił nam rzekomy ekspert? Czas naświetlić problem, bo rynek reklam jest już bardzo przesycony. Zewsząd bombardowani jesteśmy spotami, w których firmy stosują najróżniejsze, nie zawsze etycznie czyste chwyty, by zainteresować klienta i sprzedać mu produkt.
„Lekarz” i „ekspert” radzą
Reklamowanie produktów leczniczych jest regulowane prawnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się