Mixx Awards 2011 – poznaliśmy nominowanych
  • 0
  • 1
13.10.2011

Mixx Awards 2011 – poznaliśmy nominowanych

Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Najwięcej, bo pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2011

12 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług, pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania typu „tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.