0 1 0 0 0 26.10.2011„Maxim” ma już agencję kreatywnąRozpoczęła się współpraca miesięcznika „Maxim” z agencją kreatywną Pompidou. Agencja będzie m.in. przygotowywać spoty radiowe i telewizyjne pisma oraz zapewniać innego rodzaju wsparcie kreatywne i produkcyjne.
0 1 0 0 0 26.10.2011Serial kanału History z pierwszą polską kampanią reklamowąNowy sezon serialu „Amerykańscy zbieracze” (ang. „American Pickers”), nadawany w kanale dokumentalnym History, ma swoją pierwszą kampanię ATL w Polsce. Główni bohaterowie serii przedstawiani są w kreacjach reklamowych jako animowane postacie.
1 2 0 0 0 26.10.2011Decathlon zachęca do spędzenia zimy na sportowo (wideo)W najnowszej kampanii reklamowej Decathlon stara się przekonać odbiorców, że zima to wcale nie czas na zmniejszenie aktywności fizycznej. Przedstawia im zatem swoje propozycje strojów do komfortowego uprawiania sportu na powietrzu mimo coraz niższych temperatur, a także do dalszych częstych wizyt w halach sportowych, klubach fitness czy na pływalniach.
0 1 0 0 0 26.10.2011WWF Polska wybrała agencję reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową Fundacji WWF Polska, polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego, wygrała agencja TBWA.
0 1 0 0 0 26.10.2011Mrożone warzywa chcą budzić gorące skojarzenia„Jak to robią Włosi?”, „Lubisz, jak jest ostro?”, „Spróbujesz egzotycznych pozycji?”. Takimi pytaniami chce rozpalić ciekawość internautów marka Frosta w rozpoczynającej się 27 października kampanii online mieszanek mrożonych warzyw z całego świata.
0 1 0 0 0 26.10.2011Rozdano Złote Spinacze 201125 października odbyła się gala rozdania nagród branży PR w Polsce – Złotych Spinaczy. Wręczono 19 statuetek, a rywalizowało o nie w tym roku 179 kampanii.
1 1 0 0 0 25.10.2011Kampania kinowa Tuba.FM (wideo)Trwa kampania promocyjna serwisu Tuba.FM, pod hasłem „Tuba.FM – Twoja muzyka. Ściągnij teraz!”. Spoty reklamowe z udziałem młodych osób pokazujących, jak skorzystać z aplikacji tuba.FM na smartfonach, są wyświetlane w kinach Helios i Cinema City.
1 1 0 0 0 25.10.2011Dwie kampanie reklamowe PZU (wideo)24 października rozpoczęła się kampania „E-szkoda”. Jej celem jest poinformowanie klientów PZU o uruchomieniu kolejnego kanału zgłoszenia i likwidacji szkód przez Internet, a także o zaletach i prostocie tego rozwiązania. 18 października wystartował także drugi etap kampanii „Plan na Życie”.
0 2 0 0 0 25.10.2011Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-WschodniejWyniki badania Gemius Audience wskazują na szybki wzrost populacji internetowej w regionie CEE. Od czerwca 2010 od czerwca 2011, do grona europejskich internautów dołączyło około 16 milionów osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji Internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po Sieci przynajmniej raz w miesiącu.
0 1 0 0 0 25.10.2011Szymon Majewski znów MiniratkąPKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty Maxpożyczki z miniratą klienci korzystający z pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym nie ponoszą opłaty za jej udzielenie. Promocji towarzyszy kampania marketingowa produktu. W rolę Miniratki po raz kolejny wcielił się Szymon Majewski.