0 1 0 0 0 4.08.2011Polskie reklamy w londyńskim metrzeNa jednej z najczęściej odwiedzanych przez Polaków stacji londyńskiego metra oraz na i w autobusach wybranych linii autobusowych w Londynie pojawiły się reklamy w języku polskim. To druga w historii brytyjskiej reklamy sytuacja, gdy plakaty umieszczone na tych nośnikach są w całości w języku innym niż angielski.
0 1 0 0 0 4.08.2011On Board PR dla PHNAgencja On Board PR Ecco Network rozpoczęła działania dla Grupy PHN SA, największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej spółki zarządzającej własnymi nieruchomościami. Przedmiotem umowy pomiędzy partnerami jest doradztwo strategiczne z zakresu public relations, prowadzenie działań media relations oraz budowa spójnego wizerunku grupy. Agencja zajmie się również koordynacją udziału Grupy PHN w Forum Ekonomicznym w Krynicy.
0 5 0 0 0 4.08.2011Zamordowana Syrenka na cześć Powstania Warszawskiego1 sierpnia, w dniu 67. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, w siedmiu lokalizacjach w stolicy pojawiło się graffiti chodnikowe z motywem zamordowanej Syrenki, symbolu Warszawy. Malowanie rozpoczęło się happeningiem z udziałem mieszkańców Warszawy, którzy na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej oraz Świętokrzyskiej czynnie uczestniczyli w tworzeniu graffiti.
0 1 0 0 3 4.08.2011Studenci marzą o pracy w mediach i reklamieBadanie Universum Student Survey 2011 wykazało, że największą popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy się branża medialna i reklamowa. Chęć pracy w niej wyraziła ponad jedna czwarta ankietowanych (26%).
2 2 0 0 0 4.08.2011WWF, Rafał Królikowski i Bosch wspólnie dla foki szarej (wideo)Trwa akcja ochrony foki szarej, prowadzona przez organizację WWF. Ambasadorem tej kampanii został aktor Rafał Królikowski, akcję wspiera też marka Bosch. Na specjalnie przygotowanej stronie znajdują się gry i zabawy edukacyjne dla dzieci, porady i informacje związane z ochroną fok oraz sekcja poświęcona sprzętowi AGD sponsora. Kampanii towarzyszy specjalnie skomponowana piosenka i konkurs.
1 1 0 0 3 4.08.2011Greenpeace walczy o ryby z Bomi (wideo)Greenpeace opublikował trzecią edycję rankingu „Oceany na sprzedaż”. Oceniono w nim 9 największych sieci sprzedaży detalicznej w Polsce pod kątem ich strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych i owoców morza. Organizacja obserwuje pozytywne zmiany związane ze swymi długofalowymi działaniami. Opornej na jej apele sieci Bomi zaserwowała akcję na Facebooku „Bo mi zależy”. Wspiera ją w tym agencja Pride & Glory.
0 1 0 0 0 4.08.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenia z cyklu Kluczowe Kompetencje w BiznesieJuż we wrześniu rozpocznie się kolejna edycja dofinansowanych w 80% szkoleń z cyklu Kluczowe Kompetencje w Biznesie. Uczestnicy kursów dowiedzą się, jak być liderem zespołu i skutecznie zarządzać firmą oraz poznają tajniki e-marketingu i poprawią swoją efektywność.
0 1 0 0 0 4.08.2011Gifts Exclusive – pół miliona gadżetówPonad pół miliona artykułów promocyjnych zaprezentują tegoroczni wystawcy targów Gifts Exclusive 2011. Prezentacje katalogów świątecznych, najnowsze trendy gadżetowe i pomysły na upominki biznesowe – to wszystko 14 i 15 września w warszawskim klubie Mirage.
0 1 0 0 0 4.08.2011Nowy klient OX MediaWydział graficzny OX Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę graficzną dla Lightnet GmbH, jednego z największych międzynarodowych koncernów tworzących oprawy do lamp. Przetarg miał na celu wyłonienie firmy, która odpowiedzialna będzie w pierwszym etapie działań za całościowy audyt branżowy oraz badania użyteczności na zamkniętej grupie respondentów.
0 1 0 0 2 4.08.2011Polacy na zakupach w SieciWedług prognoz, na rynku e-commerce w ciągu najbliższego roku przybędzie około 3 tys. nowych biznesów internetowych. Również ilość zakupów robionych przez Polaków z wykorzystaniem Internetu ma wzrastać przez najbliższe lata w tempie dwucyfrowym.