MediaCom świętuje 15 lat na rynku polskim
  • 0
  • 1
13.10.2011

MediaCom świętuje 15 lat na rynku polskim

Dom mediowy MediaCom postanowił uczcić swoje 15-lecie na polskim rynku, organizując konferencję pod tytułem „Are You Ready to Meet the Communication Challenge of the Digital Natives?”. Prezentacja przedstawiona na spotkaniu opisywała zmiany w zwyczajach konsumentów, wywołane rewolucją technologiczną na rynku mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2011

12 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług, pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania typu „tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.