Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło
  • 0
  • 1
12.10.2011

Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług, pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania typu „tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2011