mBank wycofuje reklamę z instagramerką, która zniszczyła zabytkową rzeźbę
  • 0
  • 7
14.05.2019

mBank wycofuje reklamę z instagramerką, która zniszczyła zabytkową rzeźbę

Na Instagramie pojawił się film, w którym modelka Julia Słońska niszczy młotkiem zabytkową rzeźbę. mBank, w którego spocie oglądać można było kobietę, zdecydował o wycofaniu reklamy z emisji.

Wideo zamieściła w serwisie koleżanka Słońskiej. W nagraniu widać modelkę, która odłupuje nos rzeźbie amorka w warszawskim parku Dolina Szwajcarska. Sprawę nagłośnili m.in. użytkownicy serwisu Wykop.pl.

Zachowanie kobiety spotkało się z powszechną krytyką. Michał Krasucki, stołeczny konserwator zabytków, w rozmowie z „Gazetą Wyborczą” poinformował, że zamierza zawiadomić prokuraturę o popełnieniu przestępstwa. Z kolei agencja modelek zareagowała rozwiązaniem umowy ze Słońską.

Julia Słońska wystąpiła w reklamie konta dla młodych mBanku. Na społecznościowych profilach marki pojawiły się krytyczne komentarze. Jak poinformował bank, firma nie zgadza się na tego typu zachowania i zdecydowała o wycofaniu reklamy. Zaznacza też, że nie ma wpływu na czyny aktorki, która wystąpiła w spocie.

Sama zainteresowana po nagłośnieniu jej wandalskiego wybryku wyraziła skruchę. Tłumaczyła, że była pod wpływem alkoholu. Film dokumentujący zniszczenie rzeźby został już usunięty z Instagrama.

  • 7

14 maja 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2019

Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznej

Niedziela bez handlu to temat ważny i aktualny dla Polaków, co pokazuje rekordowa liczba wyszukiwań w Internecie. W sobotę, przed ostatnią pracującą niedzielą kwietnia, hasło „niedziela handlowa” było znów na pierwszym miejscu według analizy trendów Google. Od ponad roku pojawia się w każdy weekend w top 10 najpopularniejszych fraz. Ustawowy zakaz handlu wpływa na życie codzienne Polaków. Dowodzą tego wyniki badań przeprowadzonych przez agencje badawcze SW Research i Danae.