„Najlepiej” – kampania e-konta dla młodych w mBanku
  • 2
  • 4
17.04.2019

„Najlepiej” – kampania e-konta dla młodych w mBanku

Ruszyła kampania reklamująca e-konto mBanku. Kierowana jest do osób w wieku 15–20 lat. W ramach akcji powstała seria spotów pod hasłem „Najlepiej”, która wykorzystuje estetykę i język charakterystyczne dla młodych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46533 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 kwietnia 2019

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2019

Świeże spojrzenie na branżę opakowań – podsumowanie Targów Packaging Innovations

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się 2 i 3 kwietnia 2019 r. w Expo XXI Warszawa, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Odwiedziło je blisko 5 tys. osób, które poszukiwały konkretnych rozwiązań i produktów. Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się rozwiązania ekologiczne oraz nowe pomysły, które przedstawili finaliści konkursu Strefa Studenta.

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2019

„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności

16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.