„Najlepiej” – kampania e-konta dla młodych w mBanku
  • 2
  • 4
17.04.2019

„Najlepiej” – kampania e-konta dla młodych w mBanku

Ruszyła kampania reklamująca e-konto mBanku. Kierowana jest do osób w wieku 15–20 lat. W ramach akcji powstała seria spotów pod hasłem „Najlepiej”, która wykorzystuje estetykę i język charakterystyczne dla młodych.

Filmy pokazują sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne okazują się w nich różne funkcje oferowane przez mBank w ramach e-konta. To m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu, sprawdzanie stanu konta w aplikacji mobilnej czy możliwość odkładania na cele oszczędnościowe przy każdej płatności.

Dla nowych użytkowników powyżej 18. roku życia dostępna jest też promocja „Młodzi mogą więcej”. W jej ramach po otworzeniu rachunku przysługuje premia do 120 zł za minimum dwie płatności telefonem, minimum dwa przelewy na numer telefonu oraz posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego. Promocja rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 29 sierpnia 2019 r.

Serię spotów przygotowała agencja VMLY&R Poland. Odpowiada ona również za działania w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, YouTube), kampanię display, outdoor oraz działania z influencerami. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, ich reżyserią Państwo Rodzeństwo, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare. Działania prowadzone będą do końca czerwca.

  • 4
 

16 kwietnia 2019

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2019

Świeże spojrzenie na branżę opakowań – podsumowanie Targów Packaging Innovations

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się 2 i 3 kwietnia 2019 r. w Expo XXI Warszawa, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Odwiedziło je blisko 5 tys. osób, które poszukiwały konkretnych rozwiązań i produktów. Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się rozwiązania ekologiczne oraz nowe pomysły, które przedstawili finaliści konkursu Strefa Studenta.

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2019

„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności

16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.