Matka Polka słuchaczka
  • 0
  • 3
10.10.2010

Matka Polka słuchaczka

Młode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną, że w trosce o dziecko kierują się częściej jakością produktu niż jego ceną i są lojalne w stosunku do sprawdzonych przez siebie marek. Matki większość czasu spędzają w domu, a tam towarzyszy im radio, którego słuchają średnio przez 250 minut dziennie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2010

II edycja forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe” już wkrótce w Krakowie

25 i 26 listopada br. firma Blue Business Media organizuje w Krakowie drugą edycję forum poświęconego multipartnerskim programom lojalnościowym. Oprócz możliwości poznania istniejących programów multipartnerskich, w rodzaju Payback czy Nectar, uczestnicy będą mogli dowiedzieć się o nowych modelach budowania lojalności i zaangażowania konsumenta oraz poznać sposoby współpracy między partnerami w istniejących programach.

8 października 2010