Symetria wprowadza platformę do badań użyteczności online - Marketing przy Kawie
Symetria wprowadza platformę do badań użyteczności online
  • 0
  • 1
8.10.2010

Symetria wprowadza platformę do badań użyteczności online

UserZoom to aplikacja służąca do prowadzenia badań użyteczności online. Oferuje możliwości definiowania różnych typów zadań, które badani wykonują w naturalnym środowisku, z użyciem własnych komputerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 października 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2010

Mamastudio wzmacnia rodzinę znaków Eurozet

Metamorfoza logotypów Radio Zet i Chilli Zet jest częścią nowej strategii Eurozet wobec obydwu stacji. Zadaniem mamastudio było stworzenie dwóch znaków, które już na pierwszy rzut oka podkreślają przynależność do tej samej rodziny. Zmiana miała zachować ciągłość i odwoływać się do starego znaku Radia Zet, gdyż jak wykazały przeprowadzone przez nadawcę badania, radykalne zmiany byłyby nie do przyjęcia dla słuchaczy.