0 1 0 0 0 20.10.2010Badanie efektywności reklamy w Internecie za pomocą NetEffectInteraktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie. Badanie NetEffect, dzięki połączeniu dwóch typów danych (pochodzących z pasywnego pomiaru kontaktu z reklamą oraz danych deklaratywnych), dostarcza kompleksowych informacji o efektywności działań reklamowych w Sieci.
0 1 0 0 0 20.10.2010Charytatywna przerwa w komunikacjiPierwszego października zaczęła się globalna kampania Communication Shutdown (Przerwa w komunikacji). Jej cele to szerzenie świadomości społecznej na temat autyzmu i problemów z komunikacją, jakich doświadczają dotknięte nim osoby, a także zbieranie środków na rzecz tej grupy niepełnosprawnych.
0 1 0 0 0 20.10.201012. edycja kampanii „Podaruj dzieciom słońce”We wrześniu rozpoczęła się kampania produktów Procter & Gamble objętych akcją „Podaruj dzieciom słońce”. Tegoroczna, 12. edycja kampanii opiera się na idei kreatywnej „Produkty, które działają nawet gdy się skończą”.
0 1 0 0 0 20.10.2010Agencja Pro Duct BBF dla FuldyW ramach współpracy z producentem opon samochodowych Fulda agencja marketingu bezpośredniego Pro Duct BBF przygotowała oprawę graficzną jego najnowszej kampanii zimowej.
0 1 0 0 0 20.10.2010Rusza Akademia Wiedzy HoopTrenerzy firmy Hoop Polska zainaugurowali dziś działalność Akademii Wiedzy Hoop. Studenci oraz absolwenci uczelni wyższych w Poznaniu, Bielsku Podlaskim oraz Łodzi poznają zagadnienia związane z marketingiem i różnymi obszarami funkcjonowania firmy.
0 1 0 0 0 20.10.2010Rekrutacje do pracy, praktyk oraz uczelni na Targach KarieryJuż po raz kolejny w Krakowie pod koniec października (26.10) odbędą się Targi Kariery. Wydarzenie organizowane jest jest przede wszystkim z myślą o młodych, wykształconych osobach wkraczających na rynek pracy. Jednocześnie obecne na targach uczelnie przedstawią oferty edukacyjne z Europy i innych zakątków świata.
0 1 0 0 0 20.10.2010Król jest nagi na FacebookuZakończył się konkurs „Król jest nagi”, organizowany na Facebooku przez markę Sobieski. Założeniem konkursu było zaprojektowanie przez fanów oficjalnego „zimowego kartonika” wódki.
0 1 0 0 0 20.10.2010„Certyfikat SKP” zmienia się w „Dobrą umowꔄDobra umowa” to nowa nazwa programu certyfikacji umów konsumenckich. Nowa nazwa i logo oddają wprost ideę programu, jaką jest zwiększenie bezpieczeństwa tego rodzaju umów.
0 1 0 0 1 20.10.2010Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działająW dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji – wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor, corocznie przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 20.10.2010Ströer Polska może wykupić sto procent udziałów w firmie News Outdoor PolandUOKiK wydał pozytywną decyzję na transakcję, której wartość sięga 26 mln Euro. Ströer staje się tym samym liderem reklamy zewnętrznej w segmencie wielkoformatowych tablic reklamowych w Polsce.