Kampania reklamowa Banku Pocztowego
  • 1
  • 1
10.10.2010

Kampania reklamowa Banku Pocztowego

Od 18 do 30 września trwała kampania promująca zakładanie Pocztowego Konta Standard w Banku Pocztowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2010

II edycja forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe” już wkrótce w Krakowie

25 i 26 listopada br. firma Blue Business Media organizuje w Krakowie drugą edycję forum poświęconego multipartnerskim programom lojalnościowym. Oprócz możliwości poznania istniejących programów multipartnerskich, w rodzaju Payback czy Nectar, uczestnicy będą mogli dowiedzieć się o nowych modelach budowania lojalności i zaangażowania konsumenta oraz poznać sposoby współpracy między partnerami w istniejących programach.

8 października 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2010

Mamastudio wzmacnia rodzinę znaków Eurozet

Metamorfoza logotypów Radio Zet i Chilli Zet jest częścią nowej strategii Eurozet wobec obydwu stacji. Zadaniem mamastudio było stworzenie dwóch znaków, które już na pierwszy rzut oka podkreślają przynależność do tej samej rodziny. Zmiana miała zachować ciągłość i odwoływać się do starego znaku Radia Zet, gdyż jak wykazały przeprowadzone przez nadawcę badania, radykalne zmiany byłyby nie do przyjęcia dla słuchaczy.