1 1 10.10.2010Kampania reklamowa Banku Pocztowegokampanie reklamowe TweetOd 18 do 30 września trwała kampania promująca zakładanie Pocztowego Konta Standard w Banku Pocztowym.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.10.2010II edycja forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe” już wkrótce w Krakowie25 i 26 listopada br. firma Blue Business Media organizuje w Krakowie drugą edycję forum poświęconego multipartnerskim programom lojalnościowym. Oprócz możliwości poznania istniejących programów multipartnerskich, w rodzaju Payback czy Nectar, uczestnicy będą mogli dowiedzieć się o nowych modelach budowania lojalności i zaangażowania konsumenta oraz poznać sposoby współpracy między partnerami w istniejących programach.
0 1 0 0 0 8.10.2010Liczy się kształt, nie rozmiarNowa kampania Levi'sa na rzecz kobiet, opowiadająca o rewolucji w krojach damskich, promuje wprowadzenie na rynek nowej linii dżinsów Curve ID. Akcję wspierają trzy artystki: Violet, Miss Nine i Lykke Li.
0 1 0 0 0 8.10.2010Symetria wprowadza platformę do badań użyteczności onlineUserZoom to aplikacja służąca do prowadzenia badań użyteczności online. Oferuje możliwości definiowania różnych typów zadań, które badani wykonują w naturalnym środowisku, z użyciem własnych komputerów.
0 2 0 0 0 8.10.2010Mamastudio wzmacnia rodzinę znaków EurozetMetamorfoza logotypów Radio Zet i Chilli Zet jest częścią nowej strategii Eurozet wobec obydwu stacji. Zadaniem mamastudio było stworzenie dwóch znaków, które już na pierwszy rzut oka podkreślają przynależność do tej samej rodziny. Zmiana miała zachować ciągłość i odwoływać się do starego znaku Radia Zet, gdyż jak wykazały przeprowadzone przez nadawcę badania, radykalne zmiany byłyby nie do przyjęcia dla słuchaczy.