Liczy się kształt, nie rozmiar
  • 0
  • 1
8.10.2010

Liczy się kształt, nie rozmiar

Nowa kampania Levi’sa na rzecz kobiet, opowiadająca o rewolucji w krojach damskich, promuje wprowadzenie na rynek nowej linii dżinsów Curve ID. Akcję wspierają trzy artystki: Violet, Miss Nine i Lykke Li.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 października 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2010

Mamastudio wzmacnia rodzinę znaków Eurozet

Metamorfoza logotypów Radio Zet i Chilli Zet jest częścią nowej strategii Eurozet wobec obydwu stacji. Zadaniem mamastudio było stworzenie dwóch znaków, które już na pierwszy rzut oka podkreślają przynależność do tej samej rodziny. Zmiana miała zachować ciągłość i odwoływać się do starego znaku Radia Zet, gdyż jak wykazały przeprowadzone przez nadawcę badania, radykalne zmiany byłyby nie do przyjęcia dla słuchaczy.