Espresso

2 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

1 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
1.02.2022

Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska najbardziej podziwiani przez Polaków. Inquiry przedstawia ranking „World’s Most Admired 2021”

Kogo Polacy darzą największym szacunkiem, podziwiając jego osiągnięcia i całokształt działalności zawodowej? Agencja badawcza Inquiry, polski partner międzynarodowej firmy YouGov, zaprezentowała zestawienie osób cieszących się największym uznaniem nad Wisłą. W 2021 r. serca Polaków podbiły gwiazdy zaangażowane w działalność społeczną i charytatywną. Na pierwszych miejscach znaleźli się Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

e-Izba apeluje o wprowadzenie gruntownych zmian w projekcie ustawy covidowej

27 stycznia 2022 r. do Sejmu RP wpłynął poselski projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących ochrony życia i zdrowia obywateli w okresie epidemii Covid-19. Projektowane przepisy wpłyną na sytuację wszystkich pracowników i pracodawców, również tych z branży gospodarki cyfrowej. Z tego względu Izba Gospodarki Elektronicznej przedstawiła własne stanowisko dotyczące projektu.

31 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
31.01.2022

Amazon nie będzie już płacił pracownikom za pochlebne opinie o firmie

Amazon zakończył kontrowersyjną kampanię, w ramach której płacił pracownikom za tweetowanie o tym, jak bardzo kochają pracę w firmie – podaje „The Financial Times”. Pracownicy magazynów otrzymywali wynagrodzenie za dzielenie się pozytywnymi wrażeniami na temat przedsiębiorstwa i zaprzeczanie szeroko opisywanym nadużyciom w miejscu pracy – np. zmuszaniu pracowników do oddawania moczu do butelek w celu osiągnięcia celów wydajnościowych.

Poprzednie Następne