1 0 0 0 0 3.04.2019Provident Polska z kampanią reklamową „Mam plan”3 kwietnia Provident Polska rozpoczął kampanię reklamową „Mam plan”. Nawiązuje w niej do przeboju Rocha Poliszczuka z 2000 r. Marka promuje w ten sposób pożyczkę.
1 0 0 0 0 3.04.2019Decathlon z nowym pozycjonowaniemDecathlon rozpoczął kampanię, w której zaprezentował nowe pozycjonowanie marki i komunikację. Działania wystartowały z początkiem kwietnia.
0 0 0 0 0 3.04.2019Lidl uruchomi e-sklep5 kwietnia Lidl uruchomi sklep internetowy. Będzie można w nim kupić produkty niespożywcze – podaje „Rzeczpospolita”.
0 5 0 0 0 3.04.2019Spotify uwieczniło czworo raperów w rzeźbieW 2017 r. serwis Spotify uhonorował troje najlepszych raperów roku rzeźbami rzeczywistych rozmiarów. Byli to: 21 Savage, SZA i Metro Boomin. W kwietniu 2019 r. marka ogłosiła drugą edycję akcji.
1 0 0 0 0 3.04.2019Browarnicy w nowym spocie ŻywcaPraca piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej została zaprezentowana w nowym spocie marki Żywiec. W reklamie wystąpili: Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.
0 0 0 0 0 3.04.2019Nowa grupa robocza w IAB Polska stworzy Kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacjiW marcu w ramach struktur IAB Polska została powołana grupa robocza Afiliacja, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Priorytetowym celem członków grupy jest stworzenie Kodeksu dobrych praktyk w obszarze działań afiliacyjnych.
0 8 0 0 0 3.04.2019Gwiazdy w kampanii na rocznicę powstania w getcie warszawskimMuzeum Polin startuje z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, która przypadnie 19 kwietnia. Z tej okazji po raz siódmy prowadzona jest akcja społeczno-edukacyjna „Żonkile”. Do grona ambasadorów dołączyli: Ewa Błaszczyk, Monika Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz.
0 1 0 0 0 3.04.2019Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki SadPrzetarg Grupy Żywiec na obsługę marki napojów piwnych Dziki Sad wygrała K2. Agencja zajmie się kompleksową komunikacją w Internecie i social media.
1 1 0 0 0 3.04.2019Škoda pierwszym partnerem TVN. Nowy produkt w reklamowej ofercie stacjiBiuro reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej – partnerstwo stacji TVN. To rozwiązanie, które łączy markę klienta z kanałem.
0 0 0 0 0 3.04.2019UOKiK i inne instytucje apelują do Apple i GoogleAplikacje ściągane na telefon mogą prosić konsumentów o dostęp do różnych danych, które będą potem wykorzystywać. W sklepach Apple i Google trudno znaleźć pełne informacje o zasadach gromadzenia tych danych. UOKiK wspólnie z 26 organami ochrony konsumentów apeluje o zmiany.