0 4 0 0 0 2.02.2022Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 0 1.02.2022Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare PolskaKoronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.
0 1 0 0 0 1.02.2022Troska o planetę i zdrowie kluczowe podczas zakupów Polaków. Raport GfKOchrona środowiska jest ważna dla 61 proc. Polaków. Trzy na 4 gospodarstwa domowe oszczędzają energię i wodę oraz segregują odpady. Kolejnym ważnym trendem konsumenckim staje się dbanie o zdrowie i samopoczucie. Takie dane znajdują się w raporcie „Consumer Life”, przygotowanym przez firmę badawczą GfK.
0 1 0 0 3 1.02.2022Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska najbardziej podziwiani przez Polaków. Inquiry przedstawia ranking „World’s Most Admired 2021”Kogo Polacy darzą największym szacunkiem, podziwiając jego osiągnięcia i całokształt działalności zawodowej? Agencja badawcza Inquiry, polski partner międzynarodowej firmy YouGov, zaprezentowała zestawienie osób cieszących się największym uznaniem nad Wisłą. W 2021 r. serca Polaków podbiły gwiazdy zaangażowane w działalność społeczną i charytatywną. Na pierwszych miejscach znaleźli się Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska.
0 1 0 0 0 1.02.2022e-Izba apeluje o wprowadzenie gruntownych zmian w projekcie ustawy covidowej27 stycznia 2022 r. do Sejmu RP wpłynął poselski projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących ochrony życia i zdrowia obywateli w okresie epidemii Covid-19. Projektowane przepisy wpłyną na sytuację wszystkich pracowników i pracodawców, również tych z branży gospodarki cyfrowej. Z tego względu Izba Gospodarki Elektronicznej przedstawiła własne stanowisko dotyczące projektu.
0 2 0 0 0 1.02.2022Francuski sklep internetowy Camaïeu pokazuje zdjęcia pobitych kobietNa francuskojęzycznej stronie marki odzieżowej Camaïeu pojawiły się zdjęcia posiniaczonych kobiet. W ten sposób marka chce zwracać uwagę na problem przemocy domowej.
0 1 0 0 0 1.02.2022Powstał „Spacerownik po nowohuckich szyldach i witrynach”31 stycznia odbyła się premiera „Spacerownika po nowohuckich szyldach i witrynach”. To publikacja podsumowująca realizowany od września do grudnia 2021 r. przez Fundację Kultura i Miejsce projekt w zakresie rewitalizacji „Nowohuckie Pogotowie Szyldowe”.
0 1 0 0 0 1.02.2022Desperados rozstrzygnął przetarg na internetową obsługę markiPrzetarg na obsługę internetową marki Desperados wygrała Digital Kingdom. Do głównych zadań agencji będą należały: planowanie i obsługa bieżących aktywności online, strategia i koordynacja działań z influencerami, obsługa kanałów social media marki oraz prowadzenie aktywacji sprzedażowych w kanale digital z kluczowymi detalistami.
1 1 0 0 0 31.01.2022Samsung i Patagonia łączą siły, aby zapobiegać przedostawaniu się mikroplastiku do wodyFirmy Samsung i Patagonia zwracają uwagę na problem mikroplastiku zalegającego na dnie mórz i oceanów. Łączą siły, by pracować nad rozwiązaniami, które zapobiegną przedostawaniu się mikroplastiku do wód.
0 1 0 0 1 31.01.2022Amazon nie będzie już płacił pracownikom za pochlebne opinie o firmieAmazon zakończył kontrowersyjną kampanię, w ramach której płacił pracownikom za tweetowanie o tym, jak bardzo kochają pracę w firmie – podaje „The Financial Times”. Pracownicy magazynów otrzymywali wynagrodzenie za dzielenie się pozytywnymi wrażeniami na temat przedsiębiorstwa i zaprzeczanie szeroko opisywanym nadużyciom w miejscu pracy – np. zmuszaniu pracowników do oddawania moczu do butelek w celu osiągnięcia celów wydajnościowych.