Organizacje branżowe zabierają głos w sprawie rosyjskiej inwazji na Ukrainę - Marketing przy Kawie
Organizacje branżowe zabierają głos w sprawie rosyjskiej inwazji na Ukrainę
  • 0
  • 1
25.02.2022

Organizacje branżowe zabierają głos w sprawie rosyjskiej inwazji na Ukrainę

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations i Związek Firm Public Relations zabrały głos w sprawie napaści Rosji na Ukrainę. Potępiają ten akt agresji i apelują do mediów, by skrupulatnie weryfikowały informacje i nie powielały rosyjskiej propagandy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
25.02.2022

Polacy są chętni do korzystania z dark shopów i sklepów bez obsługi. Badanie ARC Rynek i Opinia

23% respondentów wie, czym są dark shopy i na czym polega ich oferta. 64% badanych deklaruje, że chętnie korzystałoby z oferty dark shopów polegającej na dostarczaniu w ciągu 15 minut zamówionych zakupów spożywczych. Jeszcze wyższy odsetek badanych (88%) jest zainteresowanych robieniem zakupów w sklepach całkowicie samoobsługowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

24 lutego 2022