„Brzydka i krótka reklama Columbusa”, a w niej Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk
  • 1
  • 2
20.01.2021

„Brzydka i krótka reklama Columbusa”, a w niej Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk

Komik i prezenter radiowo-telewizyjny Mariusz Kałamaga oraz dziadek Henryk są bohaterami kampanii marki Columbus z branży domowej fotowoltaiki. Promują „Bilet do przyszłości”, w ramach którego klienci firmy otrzymają kartę rabatową o wartości 5 tys zł.

W nowej kreacji reklamowej pojawia się były lider z kabaretu Łowcy.B, konferansjer i radiowiec RMF FM. Mariusz Kałamaga występuje z dziadkiem Henrykiem – znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując komediową konwencję i dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.

Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty – tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – mówi Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w firmie Columbus.

W ramach kampanii powstały spoty, które można oglądać na platformach VoD, YouTube i Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbusa wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami historii z Mariuszem Kałamagą i dziadkiem Henrykiem. Zaprezentuje je niebawem.

  • 2
Mariusz Kałamaga

Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk komentują programy telewizyjne

20 stycznia 2021

19 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2021

Ponad 4 mln zł kary dla Profi Credit Polska

Za krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy. Niesłusznie naliczała też opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.