- 1
- 2
„Brzydka i krótka reklama Columbusa”, a w niej Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk
Komik i prezenter radiowo-telewizyjny Mariusz Kałamaga oraz dziadek Henryk są bohaterami kampanii marki Columbus z branży domowej fotowoltaiki. Promują „Bilet do przyszłości”, w ramach którego klienci firmy otrzymają kartę rabatową o wartości 5 tys zł.
W nowej kreacji reklamowej pojawia się były lider z kabaretu Łowcy.B, konferansjer i radiowiec RMF FM. Mariusz Kałamaga występuje z dziadkiem Henrykiem – znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując komediową konwencję i dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.
– Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty – tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – mówi Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w firmie Columbus.
W ramach kampanii powstały spoty, które można oglądać na platformach VoD, YouTube i Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbusa wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami historii z Mariuszem Kałamagą i dziadkiem Henrykiem. Zaprezentuje je niebawem.
- 2