- 0
- 1
Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations
21 i 22 września w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
Podczas kongresu uczestnicy poznają m.in.:
- skuteczne strategie budowania marki w cyfrowej rzeczywistości,
- zasady współpracy z influencerami,
- tajniki tworzenia zaangażowanej społeczności.
Wysłuchają prelekcji na temat pokolenia Z i wyzwań związanych z komunikacją kierowaną do tej grupy docelowej.
Pierwszego dnia kongresu odbędzie się prelekcja dotycząca higieny cyfrowej oraz dyskusja na temat hejtu. Drugiego dnia natomiast poznamy m.in. wytyczne dotyczące:
- oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych,
- konsekwencji w przypadku braku ich stosowania.
Jak zawsze nie zabraknie tematów związanych z kryzysami.
– Internet dla marek osobistych stał się nieodłącznym narzędziem budowania i utrzymywania rozpoznawalności. Może stać się również miejscem kryzysów wizerunkowych. Dlatego tak ważna jest strategia, spójność działań i wyciąganie wniosków. Podczas kongresu nie zabraknie ciekawych przykładów kryzysowych oraz wiedzy na temat tego, jak budować zaangażowaną społeczność wokół marek. Tematyka i dobór prelegentów tegorocznego Kongresu PR jest także odpowiedzią na potrzebę budowania wiarygodności i odporności na kryzys – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator Kongresu.
Kongres to dwa dni wypełnione prelekcjami ekspertów z branży
Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać uczestników paneli dyskusyjnych oraz licznych prezentacji. Drugiego dnia odbędzie się także konferencja naukowa „Zintegrowana komunikacja marketingowa w erze digitalizacji”.
Organizatorami konferencją są:
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach,
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
- Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk w Poznaniu,
- Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wśród prelegentów kongresu znajdą się m.in.:
- Roman Gutek – twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film,
- Magdalena Bigaj – prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa,
- Agnieszka Gorzkowicz – zastępca rzecznika prasowego Banku Credit Agricole,
- Joanna Drabik – ekspert social media, influencer marketing Artsana Poland, Chicco Poland,
- prof. dr hab. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego.
Więcej informacji na stronie: kongresprofesjonalistow.pl
Partnerem strategicznym jest Totalizator Sportowy, sponsorem głównym – Press-Service Monitoring & More. Partner główny kongresu to Ideo Force. Partnerem merytorycznym jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem Newsline.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1