Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations
  • 0
  • 1
6.09.2023

Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations

21 i 22 września w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.

Podczas kongresu uczestnicy poznają m.in.:

  • skuteczne strategie budowania marki w cyfrowej rzeczywistości,
  • zasady współpracy z influencerami,
  • tajniki tworzenia zaangażowanej społeczności.

Wysłuchają prelekcji na temat pokolenia Z i wyzwań związanych z komunikacją kierowaną do tej grupy docelowej.

Pierwszego dnia kongresu odbędzie się prelekcja dotycząca higieny cyfrowej oraz dyskusja na temat hejtu. Drugiego dnia natomiast poznamy m.in. wytyczne dotyczące:

  • oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych,
  • konsekwencji w przypadku braku ich stosowania.

Jak zawsze nie zabraknie tematów związanych z kryzysami.

– Internet dla marek osobistych stał się nieodłącznym narzędziem budowania i utrzymywania rozpoznawalności. Może stać się również miejscem kryzysów wizerunkowych. Dlatego tak ważna jest strategia, spójność działań i wyciąganie wniosków. Podczas kongresu nie zabraknie ciekawych przykładów kryzysowych oraz wiedzy na temat tego, jak budować zaangażowaną społeczność wokół marek. Tematyka i dobór prelegentów tegorocznego Kongresu PR jest także odpowiedzią na potrzebę budowania wiarygodności i odporności na kryzys – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator Kongresu.

Kongres to dwa dni wypełnione prelekcjami ekspertów z branży

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać uczestników paneli dyskusyjnych oraz licznych prezentacji. Drugiego dnia odbędzie się także konferencja naukowa „Zintegrowana komunikacja marketingowa w erze digitalizacji”.

Organizatorami konferencją są:

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach,
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
  • Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk w Poznaniu,
  • Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Wśród prelegentów kongresu znajdą się m.in.:

  • Roman Gutek – twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film,
  • Magdalena Bigaj – prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa,
  • Agnieszka Gorzkowicz – zastępca rzecznika prasowego Banku Credit Agricole,
  • Joanna Drabik – ekspert social media, influencer marketing Artsana Poland, Chicco Poland,
  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego.

Więcej informacji na stronie: kongresprofesjonalistow.pl

Partnerem strategicznym jest Totalizator Sportowy, sponsorem głównym – Press-Service Monitoring & More. Partner główny kongresu to Ideo Force. Partnerem merytorycznym jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem Newsline.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Zbliża się XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations

Zbliża się XXIII Kongres Profesjonalistów Public Relations

 

6 września 2023