Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w Ukrainie
  • 0
  • 3
3.03.2022

Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w Ukrainie

W odpowiedzi na sytuację w Ukrainie marki oferują namacalną pomoc w postaci przekazywania produktów czy oferowania miejsc pracy. Następują także zmiany w całych strategiach marketingowych i reklamowych – zarówno małych, jak i globalnych brandów. Jak wynika z danych Sotrendera, zawieszane są m.in. kampanie reklamowe w ekosystemie Facebooka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2022

2 marca 2022