Po inwazji na Ukrainę reklamodawcy odmrażają kampanie. Dane Sotrendera - Marketing przy Kawie
Po inwazji na Ukrainę reklamodawcy odmrażają kampanie. Dane Sotrendera
  • 0
  • 3
16.03.2022

Po inwazji na Ukrainę reklamodawcy odmrażają kampanie. Dane Sotrendera

Wojna zaskoczyła wszystkich, również marketerów. W pierwszym odruchu zawieszonych zostało wiele kampanii. Specjaliści marketingu zaczęli dostosowywać strategie, by uniknąć komunikacyjnego faux pas. Choć w ostatnich dniach lutego aktywność reklamowa w ekosystemie Meta gwałtownie zmalała, na początku marca nastąpiło odwrócenie tego trendu – pokazują dane Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2022

Start konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Wystartowała trzecia edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia mogą nadsyłać zarówno sami liderzy e-commerce w swoich przedsiębiorstwach, jak i członkowie ich zespołów oraz współpracownicy i partnerzy, którzy chcą ich docenić. Laureatów poznamy 2 czerwca podczas uroczystej gali.