W planowaniu kampanii reklamowej online istnieją dwie kluczowe kwestie. Pierwsza to założenie konkretnego realnego celu, który chcemy osiągnąć. Drugą jest ustalenie wysokości budżetu, jaki gotowi jesteśmy przeznaczyć na jego osiągnięcie. Do tego powinniśmy jeszcze odpowiednio dobrać mierniki efektywności działań (KPI). Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zacznijmy od przypomnienia, dlaczego sensowna optymalizacja budżetu reklamowego zakłada przyjęcie określonych KPI. Dlaczego powinniśmy je stosować?
By mierzyć skuteczność podejmowanych działań i wiedzieć, które z nich należy zmienić bądź poprawić,
by zidentyfikować najefektywniejsze działania i wykluczyć mniej efektywne,
by lokalizować problemy i wdrażać optymalizację,
by mierzyć stosunek kosztów do uzyskanych efektów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.