Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Beata Pawlikowska i inni obalają „Kocie kity” - Marketing przy Kawie
Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Beata Pawlikowska i inni obalają „Kocie kity”
  • 2
  • 1
12.06.2018

Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Beata Pawlikowska i inni obalają „Kocie kity”

Fundacja Sarigato w ramach akcji Karmimy Psiaki rozpoczęła kampanię na rzecz bezdomnych kotów. Organizatorzy chcą rozwiać fałszywe i szkodliwe przeświadczenia na temat tych zwierząt, by zwiększyć liczbę kocich adopcji na terenie całej Polski. W akcję włączyli się: Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55626 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
12.06.2018

Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”

Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.