Jakub Błaszczykowski w spocie promującym loterię marki Lay’s
  • 1
  • 0
12.06.2018

Jakub Błaszczykowski w spocie promującym loterię marki Lay’s

Od 8 maja przez 10 tygodni na kibiców czekają nagrody od marki Lay’s. Najciekawszą z nich jest możliwość spotkania z Jakubem Błaszczykowskim. Raz w tygodniu dwie osoby mogą wylosować udział w tym wydarzeniu. O loterii informuje spot z udziałem piłkarza.

Ponadto w loterii Lay’s codziennie można wygrać m.in.:

  • koszulki z nadrukiem podpisu sportowca,
  • zestawy kibica, na które składają się pufa w kształcie piłki i zapas chipsów,
  • zestaw kina domowego.

By wziąć udział w zabawie, należy na stronie www.lays.pl zgłosić kod z paczki chipsów. Kampania prowadzona jest w telewizji oraz Internecie.

  • Kampania telewizyjna: BBDO Warszawa
  • Działania w Internecie: VML
  • Obsługa loterii: Avanti
  • Zakup mediów: OMD Media Direction
 

12 czerwca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2018

Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”

Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.