UPC Polska wybrało agencję kreatywną
  • 0
  • 0
12.06.2018

UPC Polska wybrało agencję kreatywną

GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska na agencję kreatywną. Zadaniem zwycięzcy będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno w kampaniach ogólnokrajowych, jak i regionalnych. Firma zajmie się także adaptacją zagranicznych kampanii na nasz rynek.

Działania GoldenSubmarine będą obejmować ATL, BTL, Internet, komunikację bezpośrednią oraz materiały do social media. Umowę zawarto na okres 12 miesięcy, z opcją przedłużenia.

Dzięki stałej współpracy agencja będzie miała szansę wykazać się również przy przetargach dotyczących koncepcji kampanii UPC na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

12 czerwca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2018

Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”

Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.