UPC Polska wybrało agencję kreatywną
  • 0
  • 0
12.06.2018

UPC Polska wybrało agencję kreatywną

GoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska na agencję kreatywną. Zadaniem zwycięzcy będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno w kampaniach ogólnokrajowych, jak i regionalnych. Firma zajmie się także adaptacją zagranicznych kampanii na nasz rynek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2018

Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”

Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.