Konwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowyKonwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowyKonwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowyKonwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowy
Klienci są tacy zadowoleni? Może więc zostaną promotorami marki? (fot. Gustavo Fring/Pexels)

Konwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowy

Konwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowy
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center AI

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center AI

Przedsiębiorca działający w branży digital od kilkunastu lat. Współtwórca i CEO Center AI – narzędzia do marketingu lokalnego wykorzystywanego przez sieci handlowe i usługowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych. Wspólnik w Appchance – twórcy mobilnych aplikacji dla branży retail. Aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych.

Ubiegłoroczne badanie w USA pokazało, że 87% konsumentów regularnie sprawdza opinie dotyczące produktów, które zamierzają nabyć. To jeden z powodów, dla których ważne jest sprawne pozyskiwanie feedbacku pozakupowego i jego późniejsze wykorzystanie do zmiany klientów w promotorów marki.

Śledząc rynek, można zauważyć, że dla części firm podróż klienta (ang. customer journey) kończy się na etapie sprzedaży. Zupełnie jak gdyby podjęcie decyzji zakupowej automatycznie ograniczało kontakt z marką do niezbędnego minimum. Cierpi na tym wskaźnik retencji klientów, ale nie tylko.

Marnowany jest również znaczny potencjał informacyjny – feedback, który daje wgląd w rynek, pozwala poznać perspektywę konsumentów i ulepszać produkty czy usługi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja