LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą
  • 0
  • 0
12.06.2018

LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

Do współpracujących ze sobą sieci partnerskich LifeTube i Gamellon dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Uzupełnią one ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.

LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB (Daily Dose of Beauty) stworzą strategicznie współpracującą grupę ze wspólną ofertą. W ramach regularnych warsztatów wymienią się wewnętrznym know-how i uspójnią standardy obsługi klientów. Przede wszystkim zaś stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych.

Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami Internetu, jak i z mikroinfluencerami na YouTube, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.

Partnerstwo ma również pomóc zrzeszonym we wszystkich sieciach twórcom w zdobywaniu popularności na różnych platformach i w cross-promocji z innymi influencerami. Dzięki temu połączeniu firmy chcą wspierać wschodzące gwiazdy Internetu, a jednocześnie pomagać już popularnym influencerom w wykorzystaniu wszystkich możliwych kanałów social media.

Współpraca czterech podmiotów ma umożliwić klientom dostęp do dużo szerszego portfolio internetowych twórców i pełną obsługę z zakresu influencer marketingu. Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 gwiazd YouTube o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji. Generują ponad 800 mln wyświetleń miesięcznie. DDOB to społeczność 35 tys. zarejestrowanych influencerów. Platforma ddob.com dociera do 8 mln odbiorców.

 

11 czerwca 2018