Nowy butik doradczy Humanrise
  • 0
  • 2
11.06.2018

Nowy butik doradczy Humanrise

Humanrise ma zająć się humanizacją organizacji. Tak cele swojej firmy określają założyciele: Tomasz Pietrzak, do niedawna zarządzający działem digital w NN Investment Partners i Tomasz Nalewajk, psycholog i były brand director Gog.com (grupa CD Projekt).

Nową firmę założyciele określają jako butik twórczego doradztwa. W pracy ma on wykorzystywać autorskie metody bazujące na psychologii humanistycznej. Będzie czerpać z managementu 3.0, tzw. teal managementu oraz wieloletniego doświadczenia Pietrzaka i Nalewajka w budowaniu biznesu w dużych korporacjach.

Zdaniem założycieli w obecnych czasach małe i duże firmy zmagają się z tym samym problemem: dehumanizacją. Pojęcie jest nowe, ale zjawisko każdego roku zyskuje na znaczeniu. Coraz trudniej stworzyć środowisko pracy, które przyciągnie najwyższej jakości pracowników – tłumaczą. Firmy mocno pracują nad wdrożeniem pełnego podejścia omnichannel dla klientów.

Tymczasem wewnątrz organizacje cały czas działają według starego paradygmatu, w którym królują hermetyczne podziały, walka o wpływy i działanie bez wspólnego planu. To nie jest wina pracowników, tak są zaprojektowane organizacje – podkreślają założyciele Humanrise.

Zadaniem nowej firmy ma być wsparcie organizacji w transformacji w strukturę gotową na dialog, zmiany i odporną na działania rynku i konkurencji. Pietrzak i Nalewajk od początku procesu projektowego pracują z liderami oraz pracownikami organizacji nad wydobyciem potencjału i wartości drzemiących w firmie.

Pracując przez wiele lat dla różnych firm – od dużych korporacji do małych start-upów – zauważyliśmy, że wszystkie trapi ten sam problem: dehumanizacja. Widzimy ogromny potencjał dla naszej działalności. Wierzymy, że każda firma może osiągnąć więcej, przełamać swoje trudności, a naszym celem jest pomóc im to wydobyć – mówi Tomasz Pietrzak, współzałożyciel Humanrise.

  • 2

Tomasz Pietrzak

Tomasz Nalewajk

 

11 czerwca 2018