0 1 0 0 0 2.10.2017Nastroje społeczne Polaków we wrześniu stabilizują się na wysokim poziomieWe wrześniu nastroje społeczne Polaków nieznacznie poprawiły się w stosunku do sierpnia. Wskaźniki wzrosły o 1–5 pkt. Wyjątkiem jest wskaźnik skłonności do zakupów, który spadł o 3 pkt. – pokazuje analiza Ipsosu.
0 3 0 0 0 2.10.2017Billboardy w Nowym Sączu nawiązujące do kampanii „Sprawiedliwe sądy”W wybranych miejscach Nowego Sącza pojawiły się minimalistyczne billboardy. Można na nich odczytać m.in. hasła: „Są miliony na propagandę, nie ma na leki ratujące życie”, „Państwo nie jest własnością jednej partii” czy „Zamiast edukacji – propaganda. Obywatelu, czy tak ma być?”.
0 1 0 0 0 2.10.2017Zachowania multiscreeningowe – analiza IRCenterMultiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z co najmniej dwóch ekranów, jest coraz powszechniejszy wśród polskich internautów. Jakie są aktywności uprawiane w ramach multiscreeningu? Na to m.in. pytanie odpowiada raport IRCenter „Multiscreening 2017”.
0 2 0 0 0 2.10.2017Konsumenci lubią promocje, choć dostrzegają ich wadyZainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie. Konsumenci dostrzegają jednak ciemne strony akcji promocyjnych. Należą do nich: zawyżanie cen sprzed promocji czy oferowanie mało atrakcyjnych gadżetów. Mimo to badani deklarują, że w kolejnych miesiącach będą korzystać z promocji częściej niż dotychczas – pokazuje badanie „Monitor promocji 2017” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.10.2017Strona startowa w Shazam dopasowana do barw KFCSieć restauracji KFC rozpoczęła kampanię mobilną w aplikacji Shazam służącej do rozpoznawania muzyki. Wykorzystano w niej nową opcję brandingu kolorystycznego.
0 3 0 0 0 29.09.2017Kobiety w Arabii Saudyjskiej mogą prowadzić auta. Reklama Forda to plagiat?Kilka dni temu król Arabii Saudyjskiej zniósł zakaz prowadzenia samochodów przez kobiety. Z tej okazji marka Ford przygotowała wymowną reklamę. Tymczasem, jak donosi serwis Adweek, łudząco przypomina ona kreację, która w ubiegłym roku została nagrodzona na festiwalu Dubai Lynx.
1 0 0 0 0 29.09.2017Internetowi influencerzy na diecie Sebastiana promują akcję „Podziel się dobrym posiłkiem”Marka Danone rozpoczęła kolejną edycję programu „Podziel się dobrym posiłkiem”. By zwrócić uwagę na akcję oraz na ogólnopolską zbiórkę żywności, firma przygotowała kampanię „Dieta Sebastiana”.
0 5 0 0 0 29.09.2017OTCF rusza z kampanią marki 4FRozpoczęła się kampania promująca kolekcję 4F na sezon jesienno-zimowy. Hasłem „Zakładaj emocje” marka namawia do czerpania satysfakcji ze sportu, który jest przyjemny i dostępny dla każdego.
0 3 0 0 0 29.09.2017Philips w showroomie z feerią barwW ramach prezentacji kolekcji telewizorów Philips przywita mieszkańców Warszawy feerią barw. 28 września przed Galerią Północną stanął showroom AmbiExperience. Na odwiedzających go czekają konkursy i spotkania, a przede wszystkim eksplozja kolorów, dźwięku i świateł. Wszystko to za sprawą technologii ambilight.
1 0 0 0 1 29.09.2017Lavazza pokazuje, jak wyglądałby świat bez kawy29 września przypada Międzynarodowy Dzień Kawy. Z tej okazji marka Lavazza przedstawiła wideo ukazujące, jak wyglądałby nasz świat bez tego aromatycznego napoju.