Niedawna akcja ambientowa oznaczona hashtagiem #Project84 dotykała ważnego problemu, a zdjęcia z rzeźbami na dachu wieżowca w Londynie obiegły świat. Tyle że ta kampania może mieć negatywny skutek uboczny. Zdaniem psychologów publiczne pokazywanie szkodliwych zachowań wymaga ostrożności.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Liczba 84 to smutny symbol ze statystyk w Wielkiej Brytanii: co tydzień samobójstwo popełnia tam właśnie tylu mężczyzn. W grupie wiekowej poniżej 45. roku życia jest to główna przyczyna śmierci. Aby temu przeciwdziałać, organizacja Campaign Against Living Miserably (CALM) ustawiła na szczycie wieżowca telewizji ITV w Londynie 84 figury.
Stworzone przez rzeźbiarza Marka Jenkinsa, przedstawiały anonimowe postacie – samobójców stojących na krawędzi dachu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.