Lay’s wybiera VMLY&R jako agency of record w Europie - Marketing przy Kawie
Lay’s wybiera VMLY&R jako agency of record w Europie
  • 0
  • 1
17.02.2021

Lay’s wybiera VMLY&R jako agency of record w Europie

Europejski przetarg marki Lay’s wygrały połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż. Jako agencja prowadząca zunifikują komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej, tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową, wspólną dla wszystkich europejskich rynków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
17.02.2021

Polscy nadawcy radiowi solidarnie przeciwko zwiększeniu limitu polskiej muzyki do 49%

Nadawcy reprezentujący łącznie 202 polskie radiowe stacje ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne wspólnie wystosowali list do władz, w którym stanowczo sprzeciwiają się podniesieniu minimalnego udziału utworów polskojęzycznych z 33% do 49%. Radiowcy podkreślają, że będzie miało to katastrofalne skutki dla polskiej radiofonii. Na zmianie straci też skarb państwa i sami krajowi artyści, którym ta zmiana ma ponoć pomóc.

16 lutego 2021