Negatywny wpływ podatku od reklam na medialny pluralizm, komunikację społeczną i gospodarkę, w tym na sektor PR – oświadczenie PSPR
  • 0
  • 1
17.02.2021

Negatywny wpływ podatku od reklam na medialny pluralizm, komunikację społeczną i gospodarkę, w tym na sektor PR – oświadczenie PSPR

W nawiązaniu do projektu ustawy dotyczącej wprowadzenia podatku od reklamy internetowej i konwencjonalnej Polskie Stowarzyszenie Public Relations przedstawiło oświadczenie. Zwraca w nim uwagę, że jeśli projekt wejdzie w życie, będzie miał negatywny wpływ na medialny pluralizm, komunikację społeczną i gospodarkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50074 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2021

Polscy nadawcy radiowi solidarnie przeciwko zwiększeniu limitu polskiej muzyki do 49%

Nadawcy reprezentujący łącznie 202 polskie radiowe stacje ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne wspólnie wystosowali list do władz, w którym stanowczo sprzeciwiają się podniesieniu minimalnego udziału utworów polskojęzycznych z 33% do 49%. Radiowcy podkreślają, że będzie miało to katastrofalne skutki dla polskiej radiofonii. Na zmianie straci też skarb państwa i sami krajowi artyści, którym ta zmiana ma ponoć pomóc.

16 lutego 2021