Już w marcu 16 edycja semKRK (online)
  • 0
  • 1
16.02.2021

Już w marcu 16 edycja semKRK (online)

Wydarzenie semKRK#16 odbędzie się online. 19 marca (piątek) wystąpi dziewięciu ekspertów z branży SEO i SEM.

SemKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. 16 edycja semKRK odbędzie się online, bez limitu uczestników.

Podczas semKRK#16 można będzie:

  • wysłuchać dziewięciu prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;
  • zobaczyć najciekawsze case study i nauczyć się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
  • poznać nowinki branżowe inspirujące do działania;
  • zadawać pytania ekspertom na żywo.

Na wirtualnej scenie wystąpią m.in.:

  • Paweł Cengiel – właściciel SEO-WWW.pl
  • Damian Rams – digital analytics & conversion optimization consultant w DamianRams.pl
  • Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse
  • Albert Radomski – senior paid social specialist w SalesTube
  • Radosław Mentel – właściciel www.top4all.pl

Nagrania wybranych prelekcji znajdą się na platformie www.semkrk.myvod.io.

Dodatkowo przed konferencją odbędą się trzydniowe warsztaty (16–18 marca). Zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl. Bilety konferencję i warsztaty dostępne są na platformie Evenea.

Konferencja semKRK#16 jest objęta akredytacją DIMAQ. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
16 edycja SemKRK

16 edycja semKRK odbędzie się online 19 marca

16 lutego 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2021

Dzieci wykorzystywane seksualnie są bezsilne – kampania 1% Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Według badań Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę* blisko pół miliona dzieci w Polsce doświadczyło wykorzystywania seksualnego. To szokujące statystyki, które i tak są niedoszacowane, gdyż większość dzieci nigdy tego faktu nie ujawnia. Fundacja od 30 lat konsekwentnie, na wielu obszarach działa na rzecz zapobiegania wykorzystywaniu seksualnemu najmłodszych. Teraz rozpoczyna kampanię 1%.