- 0
- 1
Już w marcu 16 edycja semKRK (online)
Wydarzenie semKRK#16 odbędzie się online. 19 marca (piątek) wystąpi dziewięciu ekspertów z branży SEO i SEM.
SemKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. 16 edycja semKRK odbędzie się online, bez limitu uczestników.
Podczas semKRK#16 można będzie:
- wysłuchać dziewięciu prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;
- zobaczyć najciekawsze case study i nauczyć się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
- poznać nowinki branżowe inspirujące do działania;
- zadawać pytania ekspertom na żywo.
Na wirtualnej scenie wystąpią m.in.:
- Paweł Cengiel – właściciel SEO-WWW.pl
- Damian Rams – digital analytics & conversion optimization consultant w DamianRams.pl
- Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse
- Albert Radomski – senior paid social specialist w SalesTube
- Radosław Mentel – właściciel www.top4all.pl
Nagrania wybranych prelekcji znajdą się na platformie www.semkrk.myvod.io.
Dodatkowo przed konferencją odbędą się trzydniowe warsztaty (16–18 marca). Zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl. Bilety konferencję i warsztaty dostępne są na platformie Evenea.
Konferencja semKRK#16 jest objęta akredytacją DIMAQ. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1