Po latach batalii prawnych Cadbury rezygnuje z zastrzeżenia koloru jako znaku towarowego
  • 0
  • 0
4.02.2019

Po latach batalii prawnych Cadbury rezygnuje z zastrzeżenia koloru jako znaku towarowego

Marka Cadbury rezygnuje z dalszych prób walki o kolor jako znak towarowy. Sąd apelacyjny orzekł, że kolor jest przez nią rozumiany w sposób zbyt rozległy, by można go było zarejestrować.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46506 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

5 miesięcy temu

W mojej opinii żadna marka nie może sobie rościć prawa do wyłączności na kolor. Gdzieś muszą być granice szaleństwa rejestracji i patentowania.

4 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
4.02.2019

Startuje projekt „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”. Jest on zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez markę sprzętu AGD. Skłania on do refleksji i podpowiada, jak być dla innych, nie tylko dla siebie.