YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo - Marketing przy Kawie
YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo
  • 0
  • 0
13.09.2018

YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo

Ponad 70% czasu, w jakim użytkownicy z całego świata oglądają wideo na YouTube, przypada na smartfony. Mobilni internauci mogą oglądać filmy w formacie kwadratowym, w orientacji poziomej, jak i pionowej. Odtwarzacz automatycznie dostosuje się do wymiarów. Teraz w serwisie dostępne są także wertykalne reklamy wideo (vertical video ads) w TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2018

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i Opinia

Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.

12 września 2018