Landliebe w kampanii przypomina, jak ważne jest mówienie sobie miłych rzeczy (wideo)
  • 1
  • 0
16.06.2017

Landliebe w kampanii przypomina, jak ważne jest mówienie sobie miłych rzeczy (wideo)

14 czerwca rozpoczęła się kampania „Prawdziwe historie smakują lepiej”. Wprowadza ona na polski rynek niemiecką markę Landliebe z branży produktów mlecznych.

Ideą działań jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu.

W wideo opartym na społecznym eksperymencie przedstawione zostały historie bazujące na bliskości i sympatii. Pokazują one, że wyrażanie uczuć na co dzień nie jest wcale tak proste i oczywiste, jak mogłoby się wydawać. O emocjach, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi opowiadają m.in.: starsze małżeństwo, przyjaciółki czy ojciec z synem.

Celem akcji „Powiedz coś miłego” jest zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują ludzkie relacje. Ma ona też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Jest to część ogólnopolskich działań promocyjnych marki Landliebe (dystrybutorem produktów w Polsce jest Quest Food). Kampania realizowana będzie w kanałach off- i online, m.in. w serwisie internetowym brandu i na jego fan page’u.

Zaplanowano też działania ambientowe w przestrzeni miejskiej. W dwa ostatnie weekendy czerwca strefa Landliebe zostanie utworzona na terenie gdańskiego Starego Maneżu (17–18.06) oraz na terenie warszawskiego Targu Śniadaniowego (24–25.06).

  • Strategia, kreacja oraz wdrożenie kampanii: Sixtyone Yards wraz z partnerem ds. strategii – &Sons Strategic Consultants
  • Produkcja wykonawcza spotu: Andiamo, Shootme Photographers & Production
  • Zdjęcia: Michał Klusek
  • Produkcja wydarzeń i komunikacja: Open Minded Group (Katarzyna Rykaczewska)

 

16 czerwca 2017

Reklama

14 czerwca 2017

Reklama