0 1 0 0 0 7.06.2017Circle K Polska pod opieką Grayling PolandFirma Circle K Polska, dotychczas znana jako Statoil Fuel & Retail Polska, podpisała kontrakt z Grayling Poland. Agencja opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji korporacyjnej spółki. Jej zadaniem będzie też prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań B2B.
0 1 0 0 0 7.06.2017Polacy szykują się do wakacji. Skyscanner sprawdził, dokąd polecą w tym rokuJakie są najpopularniejsze wśród Polaków kierunki tegorocznych lotów na wakacje? Jak zmieniły się upodobania na przestrzeni ostatniego roku? Sprawdziła to metawyszukiwarka Skyscanner.
0 3 0 0 0 7.06.2017Ketchup Włocławek promowany na outdoorze jako „Ten sam. Od lat”Rozpoczęła się kampania outdoorowa marki Ketchup Włocławek. Podkreślono w niej, że mimo upływu lat produkt i jego smak nie zmieniają się.
0 1 0 0 0 7.06.2017Blisko 1/3 Polaków nigdy nie robiła w domu remontu – pokazało badanie Kantar TNS (infografika)Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu – wynika z badania Kantar TNS dla marki farb Beckers. Blisko 1/5 respondentów (19%) przeprowadziła takie prace w okresie ostatnich dwóch lat. Co szósta osoba (16%) zamierza wykonać je w najbliższym roku w sypialni, kuchni, łazience bądź salonie.
0 1 0 0 0 7.06.2017Marka Future Processing obsługiwana przez Planet PRFirma Future Processing z branży IT powierzyła agencji Planet PR opracowanie międzynarodowej strategii komunikacji. Współpraca ma charakter projektowy i trwa od stycznia.
0 2 0 0 0 6.06.2017Wielka piątka spółek technologicznych zdominowała ranking stu najcenniejszych marek świata BrandZ 2017Giganci technologiczni – Google, Apple, Microsoft, Amazon i Facebook – zajęli miejsca w pierwszej piątce rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za 2017 r. Ich łączna wartość stanowi 25% ogólnej wartości wszystkich marek z zestawienia. Ranking jest publikowany przez WPP i Kantar Millward Brown.
0 1 0 0 0 6.06.2017Marki banków mają mniejszą siłę niż marki telekomów czy samochodów – pokazuje badanie DeloitteKlienci postrzegają marki polskich banków jako trzykrotnie słabsze od marek samochodowych i ponad dwukrotnie słabsze od marek telekomów. Z analizy firmy doradczej Deloitte „Siła marek kategorii bankowej” wynika, że w wyborze produktu bankowego klienci kierują się przede wszystkim ceną. Skłonni są jednak zapłacić więcej bankowi o silnej marce.
1 1 0 0 2 6.06.2017Apple przedstawia świat bez mobilnych aplikacji (wideo)Co by się stało, gdyby nagle zniknęły wszystkie mobilne aplikacje? Nastąpiłaby „appokalipsa”? Taką wizję zaprezentował Apple w spocie przygotowanym z okazji Worldwide Developers Conference.
0 1 0 0 0 6.06.2017Milenialsi napędzą rynek dóbr luksusowych – prognozuje firma Bain & CompanyWzrost rynku dóbr luksusowych o 2–4 proc. w 2017 r. dzięki poprawie spożycia w Chinach, turystyce i rosnącemu zaufaniu konsumentów w Europie przewiduje firma Bain & Company. W dalszej perspektywie kluczowe znaczenie będzie miało dostosowanie strategii do wartości i oczekiwań pokolenia milenialsów.
0 4 0 0 1 6.06.2017Nescafe Dolce Gusto uruchamia blog o kawie2 czerwca marka Nescafe Dolce Gusto uruchomiła blog LatteCzyEspresso.gazeta.pl. Czytelnicy znajdą w nim inspiracje i ciekawostki na temat kawy. Ambasadorami projektu są Joanna Mentel i Karol Wójcicki.