„Global Marketing Trends 2023” – raport Deloitte - Marketing przy Kawie
Kreatywność kluczowym czynnikiem rozwoju – raport Deloitte „Global Marketing Trends 2023”
  • 0
  • 1
3.08.2023

Kreatywność kluczowym czynnikiem rozwoju – raport Deloitte „Global Marketing Trends 2023”

Dla kondycji przedsiębiorstwa istotna będzie skłonność do korzystania z kreatywnych rozwiązań oraz umiejętność zastosowania cyfrowych narzędzi. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2023

1 sierpnia 2023