10 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020
  • 0
  • 1
4.06.2020

10 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020

Dziesięć statuetek zdobyły polskie kampanie w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne.

Nagrodzone polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału internetowego to:

Kategoria Branded Content (Mixx Awards Europe 2020)

  • Złoto: kampania „Jak to robić?”/„How to do it?” zrealizowana przez Abstra dla marki Durex/Reckitt Benckiser (kampania nagrodzona również polskimi statuetkami IAB Mixx Awards 2019 w kategoriach Best in Show, Content Marketing oraz Online Marketing with Influencer)
  • Brąz: kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + Jung v Matt dla OLX Poland

Kategoria Effective Use of Data (Mixx Awards Europe 2020)

  • Srebro: kampania „Mobile Proximity Marketing for BP” zrealizowana przez Mindshare Poland dla BP (kampania wyróżniona również polskimi statuetkami IAB Mixx Awards 2019 w kategorii Offline Digitizing)

Kategoria Games & e-Sports (Mixx Awards Europe 2020)

  • Srebro: kampania „An unexpected return to the studio” zrealizowana przez MediaCom Warsaw/Fantasyexpo dla Old Spice/Procter & Gamble

Kategoria Non-Profit/Corporate Social Responsibility (Mixx Awards Europe 2020)

  • Srebro: kampania „Bitwa o neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Banku Polskiego
  • Brąz: kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + Jung v Matt dla OLX Poland

Kategoria Social Media (Mixx Awards Europe 2020)

  • Srebro: kampania „Bitwa o neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Banku Polskiego

Kategoria Video Advertising (Mixx Awards Europe 2020)

  • Srebro: kampania „Citi Simplicity Card – YouTube Director’s Mix” zrealizowana przez Feno dla Citi Handlowego

Kategoria Search Advertising (Mixx Awards Europe 2020)

  • Brąz: kampania „Search and beyond. Profitable growth of the market leader” dla Adequate zrealizowana dla rumuńskiej Vola.ro

Kategoria Audience Measurement (Research Awards 2020)

  • Srebro: Gemius i PBI (Polskie Badania Internetu) za koncepcję jednoźródłowego pomiaru cross-mediowego

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Tegoroczna edycja Mixx Awards Europe i Research Awards 2020 to ogromny sukces polskiej branży reklamy digital, która z roku na rok jest coraz liczniej obsypywana prestiżowymi nagrodami w międzynarodowych konkursach. W tym roku co piąta statuetka trafiła w ręce Polaków. To historyczny sukces, którego wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie jest nie do przecenienia. Polski rynek reklamy digital jest nie tylko jednym w najbardziej perspektywicznych w Europie, ale również wyróżnia się światowym poziomem – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Pełna lista zwycięzców Mixx Awards Europe i Research Awards 2020 dostępna jest na stronie IAB Europe.

Obecnie trwają zgłoszenia do 14. polskiej edycji konkursu IAB Mixx Awards na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału internetowego, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca 2020 r. Organizatorem konkursu jest IAB Polska.

Kampanie mogą zgłosić agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital. Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

  • 1
Polscy laureaci Mixx Awards Europe i Research Awards 2020

Polscy laureaci Mixx Awards Europe i Research Awards 2020

3 czerwca 2020