Koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew” w nowej formule - Marketing przy Kawie
Koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew” w nowej formule
  • 0
  • 1
22.09.2006

Koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew” w nowej formule

21 września w warszawskim klubie „Fabryka Trzciny” odbył się koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew”. Koncert jest głównym elementem ogólnokrajowej kampanii marketingowej słynnego kalifornijskiego wina Carlo Rossi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
22.09.2006

Kalkulator Adkontekstu potęguje jego moc

Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.