Akcja Danone „Podziel się posiłkiem” w ponad 230 sklepach wielkopowierzchniowych - Marketing przy Kawie
Akcja Danone „Podziel się posiłkiem” w ponad 230 sklepach wielkopowierzchniowych
  • 0
  • 1
22.09.2006

Akcja Danone „Podziel się posiłkiem” w ponad 230 sklepach wielkopowierzchniowych

We wrześniu koncern Danone rozpoczął kolejną edycję akcji „Podziel się posiłkiem”, dzięki której wpływy ze sprzedaży zakupów produktów firmy wspierają fundusz przeznaczony na finansowanie posiłków dla niedożywionych dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2006

Kalkulator Adkontekstu potęguje jego moc

Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.

21 września 2006