Cityboard Media wspiera VI Dzień Papieski
  • 0
  • 1
22.09.2006

Cityboard Media wspiera VI Dzień Papieski

Cityboard Media po raz kolejny angażuję się w promocję Dnia Papieskiego, przygotowanego przez Fundację Świętego Mikołaja, we współpracy z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2006

Wrześniowy weekend dla zdrowia malucha

Już w najbliższy weekend rusza druga edycja Akcji bezpłatnych badań profilaktycznych dla dzieci w wieku 0-5 lat „Mamo, to ja – pamiętaj o moim zdrowiu”. W roku ubiegłym podczas dwóch dni trwania Akcji udało się przebadać łącznie około 2 tysięcy maluchów. W tym roku Organizator – miesięcznik Mamo, to ja oraz Partner Medyczny Akcji – sieć klinik LUX MED planują zwiększyć liczbę dzieci, które skorzystają z bezpłatnej wizyty u specjalisty. Będzie to możliwe m.in. dzięki włączeniu do Akcji dodatkowej kliniki, która nie brała udziału w akcji zeszłorocznej – kliniki LUX MED w Krakowie.