Komunikat Rady Badania Megapanel PBI/Gemius - Marketing przy Kawie
Komunikat Rady Badania Megapanel PBI/Gemius
  • 0
  • 1
20.03.2007

Komunikat Rady Badania Megapanel PBI/Gemius

W dniu 8 marca 2007 roku Rada Badania Megapanel PBI/Gemius dokonała modyfikacji metodyki badania polegającej na włączeniu witryn niepoddanych audytowi site-centric do procesu ważenia behawioralnego. Modyfikacja metodyki obowiązywać będzie od wyników badania obejmujących styczeń 2007 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2007

„Wejdź z Piastem do gry!” Rusza nowa promocja piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenny sezon atrakcyjną piłkarską promocją. „Wejdź z Piastem do gry” to zachęta zarówno dla miłośników futbolu, jak i wszystkich smakoszy piwa Piast, którzy od 19 marca do końca kwietnia będą mieli szansę na zdobycie atrakcyjnych piłkarskich nagród: etui na CD, otwieracza, piłki lub szklanki z logo Piasta. Każdy, kto kupi 4 piwa Piast, będzie mógł spróbować szczęścia, sprawdzając wygraną na otrzymanej zdrapce. Co druga zdrapka kryje jedną z ponad 60 tysięcy nagród.