SanDisk wybrał Mmd - Marketing przy Kawie
SanDisk wybrał Mmd
  • 0
  • 1
19.03.2007

SanDisk wybrał Mmd

SanDisk, czołowy producent kart pamięci flash na świecie, oraz Mmd – będąca częścią Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – podpisały umowę o świadczeniu usług Public Relations w Polsce i Federacji Rosyjskiej. Mmd będzie odpowiedzialne za wypracowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz za prowadzenie biura prasowego SanDisk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54941 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2007

„Wejdź z Piastem do gry!” Rusza nowa promocja piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenny sezon atrakcyjną piłkarską promocją. „Wejdź z Piastem do gry” to zachęta zarówno dla miłośników futbolu, jak i wszystkich smakoszy piwa Piast, którzy od 19 marca do końca kwietnia będą mieli szansę na zdobycie atrakcyjnych piłkarskich nagród: etui na CD, otwieracza, piłki lub szklanki z logo Piasta. Każdy, kto kupi 4 piwa Piast, będzie mógł spróbować szczęścia, sprawdzając wygraną na otrzymanej zdrapce. Co druga zdrapka kryje jedną z ponad 60 tysięcy nagród.