Rozpoczyna się druga edycja castingu do kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska. - Marketing przy Kawie
Rozpoczyna się druga edycja castingu do kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska.
  • 0
  • 1
19.03.2007

Rozpoczyna się druga edycja castingu do kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska.

W dniach od 19 – 21 marca, każdy, kto zechce zostać „twarzą Piasta” i wziąć udział w kolejnej kampanii outdoorowej tego piwa, zaproszony będzie do wstępnego etapu castingu, który odbędzie się w Ratuszu Wrocławskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2007

„Wejdź z Piastem do gry!” Rusza nowa promocja piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenny sezon atrakcyjną piłkarską promocją. „Wejdź z Piastem do gry” to zachęta zarówno dla miłośników futbolu, jak i wszystkich smakoszy piwa Piast, którzy od 19 marca do końca kwietnia będą mieli szansę na zdobycie atrakcyjnych piłkarskich nagród: etui na CD, otwieracza, piłki lub szklanki z logo Piasta. Każdy, kto kupi 4 piwa Piast, będzie mógł spróbować szczęścia, sprawdzając wygraną na otrzymanej zdrapce. Co druga zdrapka kryje jedną z ponad 60 tysięcy nagród.