Finał promocji "Spełnij rodzinne marzenia" - Marketing przy Kawie
Finał promocji "Spełnij rodzinne marzenia"
  • 0
  • 1
19.03.2007

Finał promocji „Spełnij rodzinne marzenia”

Od 1 października do 31 grudnia 2006 roku trwała promocja kaw mielonych marki Prima pod hasłem "Spełnij rodzinne marzenia". 20 lutego 2007, w siedzibie Prima – Sara Lee Coffee and Tea Poland S.A., kluczyki do pięciu Citroenów C3 odebrali szczęśliwi zwycięzcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54903 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2007

„Wejdź z Piastem do gry!” Rusza nowa promocja piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenny sezon atrakcyjną piłkarską promocją. „Wejdź z Piastem do gry” to zachęta zarówno dla miłośników futbolu, jak i wszystkich smakoszy piwa Piast, którzy od 19 marca do końca kwietnia będą mieli szansę na zdobycie atrakcyjnych piłkarskich nagród: etui na CD, otwieracza, piłki lub szklanki z logo Piasta. Każdy, kto kupi 4 piwa Piast, będzie mógł spróbować szczęścia, sprawdzając wygraną na otrzymanej zdrapce. Co druga zdrapka kryje jedną z ponad 60 tysięcy nagród.