„Komunikacja w pandemii”. Agencja Dziadek do orzechów przygotowała rekomendacje dla marek
  • 0
  • 1
26.03.2020

„Komunikacja w pandemii”. Agencja Dziadek do orzechów przygotowała rekomendacje dla marek

W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów podzieliła się przemyśleniami na temat tego, jak powinny się one zachowywać w czasie panującego kryzysu. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla marek i agencji reklamowych.

Dokument jest zestawem inspiracji, nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.

Opracowanie podzielone jest na 4 główne segmenty tematyczne:

  • transformacja biznesu – czyli jak zmienić swój biznes, dostosowując go do panujących obecnie warunków,
  • komunikacja marki – jak dostosować treści komunikatów reklamowych,
  • architektura kanałów komunikacji – słowo o wykorzystaniu kanałów komunikacji i zmianach mediowych,
  • complete kreatywny – zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii.

Zobacz cały dokument „Komunikacja w pandemii”.

  • 1
„Komunikacja w pandemii”

„Komunikacja w pandemii”, czyli rekomendacje od agencji Dziadek do orzechów

26 marca 2020

25 marca 2020