IAB Europe AdEx Benchmark 2022 - Marketing przy Kawie
Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie – IAB Europe AdEx Benchmark 2022
  • 0
  • 1
14.07.2023

Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie – IAB Europe AdEx Benchmark 2022

IAB Europe opublikowało najnowszy raport wydatków reklamowych online w Europie – AdEx Benchmark 2022. To już siedemnasta edycja badania, które jest kluczowym źródłem wiedzy na temat reklamy cyfrowej w Europie i obejmuje 29 rynków europejskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2023

13 lipca 2023