Prawa determinujące wzrost marek wg firmy Kantar - Marketing przy Kawie
„Jak marketerzy mogą skuteczniej stymulować wzrost?”. Kantar wskazuje na trzy prawa determinujące wzrost marek
  • 0
  • 1
15.05.2024

„Jak marketerzy mogą skuteczniej stymulować wzrost?”. Kantar wskazuje na trzy prawa determinujące wzrost marek

„Blueprint for Brand Growth” to analiza ponad 6,5 mld globalnych punktów danych dotyczących postaw konsumenckich i zakupów dokonywanych w ostatniej dekadzie. Eksploracja tych danych pozwoliła na empiryczne wyłonienie kluczowych czynników wzrostu marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 maja 2024