Kim są pożeracze mediów? Badanie Mindshare Polska
  • 0
  • 1
8.11.2018

Kim są pożeracze mediów? Badanie Mindshare Polska

Fani krótkich form, zdigitalizowani, fani YouTube, niezaangażowani, TV maniacy oraz pożeracze mediów. Mindshare Polska przygotował analizę segmentacyjną pozwalającą na wyłonienie charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród internautów. Wykorzystał przy tym dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 listopada 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2018

Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr Providenta

Na zorganizowanie świąt chcemy przeznaczyć średnio 719 zł, czyli niemal tyle samo, co w dwóch poprzednich latach – wynika z badania Barometr Providenta. Połowa ankietowanych zadeklarowała jednak, że choć kupi wszystkie potrzebne produkty, to ograniczy się do tych najtańszych. Jednocześnie zmalała liczba osób, którym wcześniej brakowało środków na tradycyjne świąteczne wydatki.